MENADŽMENT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU – I CIKLUS STUDIJA (BACHELOR, 3+1)
Opis programa
Smjer Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu osmišljen je za studente koji žele raditi u jednoj od najbrže rastućih globalnih industrija. Program objedinjuje teorijska i praktična znanja iz oblasti upravljanja turističkim i ugostiteljskim kapacitetima, destinacijskim menadžmentom i promocijom.
Cilj programa
Cilj programa je obrazovanje stručnjaka koji su sposobni efikasno upravljati turističkim i ugostiteljskim organizacijama, razvijati nove turističke proizvode i doprinijeti održivom razvoju destinacija.
Zvanje koje se stiče
Po završetku studija, student stiče zvanje:
Bachelor menadžmenta u turizmu i ugostiteljstvu
Karijere (moguće pozicije)
- Turistički menadžer
- Menadžer hotela ili restorana
- Stručnjak za promociju destinacija
- Organizator turističkih putovanja
- Savjetnik u turističkim agencijama
- Menadžer događaja (event menadžment)
- Specijalista za održivi turizam
Struktura studija po godinama
PRVA GODINA
- Uvod u turizam
- Osnove menadžmenta
- Ekonomija
- Matematika za ekonomiste
- Statistika
- Računovodstvo
- Informacione tehnologije
- Engleski jezik I
DRUGA GODINA
- Menadžment turističkih destinacija
- Hotelijerstvo i ugostiteljstvo
- Marketing u turizmu
- Pravo u turizmu
- Organizacija turističkih putovanja
- Finansije u turizmu
- Engleski jezik II
- Izborni predmet
TREĆA GODINA
- Održivi turizam
- Menadžment događaja
- Kvalitet usluge u turizmu
- Međunarodni turizam
- Digitalni alati u turizmu
- Praktična nastava / Studija slučaja
- Završni rad (bachelor rad)
- Izborni predmet
Izborni predmeti
Studenti biraju izborne predmete na osnovu interesovanja i buduće karijere, u dogovoru s profesorima. Izborni predmeti obično uključuju teme poput gastronomskog turizma, digitalnog marketinga u turizmu, kulturnog menadžmenta ili eko-turizma.